Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej
w Dębnie, Dębno 27, 89-310 Łobżenica e- mail: dps@dps-debno.pl, tel. 67 286-18-20, imieniu, którego działa Dyrektor tego Domu (dalej: „Administrator”). - Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych na adres siedziby administratora lub e-mail: iodo@sys-it.pl
- Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe w celu realizacji umowy na podstawie art. 6 ust.1lit. b RODO oraz w celu spełnienia obowiązku prawnego wynikającego m.in. z ustawy o rachunkowości na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
- Podanie danych nie jest obowiązkowe, ale niezbędne w celu zawarcia umowy,
w przypadku ich niepodania niemożliwe będzie zawarcie umowy - Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawionym podmiotom na podstawie przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi administrator zawarł umowę powierzania przetwarzania danych w związku z realizacją usług na rzecz administratora np. dostawcą oprogramowania, zleceniobiorcą świadczących usług z zakresu ochrony danych osobowych.
- Posiada Pani/Pan prawo żądania od administratora dostępu do swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, przenoszenia danych – w granicach określonych rozporządzeniem RODO, a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pana, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy.
- Posiada Pani Pan prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych opartego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) RODO
- Pani /Pana dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu y w oparciu o Państwa dane osobowe
- Pani/Pana danie osobowe będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy, a następnie przez czas określony w rozporządzeniu w sprawie instrukcji kancelaryjnej, Jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz w instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwum zakładowego